hanife
hanife

تاريخچه خودرو اپتيما

كيا اُوپتيما يا به انگليسي Kia Optima كه از سال ۲۰۰۰ تا كنون در كره جنوبي توليد شده، يك اتومبيل سدان اندازه متوسط از محصولات كمپاني كيا موتورز مي‌باشد. از سال ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۵، نسل اول و از سال‌هاي ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۰ نيز نسل دوم اپتيما توليد شده و در كشورهاي مختلف به فروش رسيد. اين خودرو تا كنون همچنان مدل محبوب كيا بوده و توانسته‌ در سال ۲۰۱۱، جايزه بهترين طراحي را برنده شود. نسل سوم اپتيما نقش مهمي در موفقيت جهاني شركت كياموتورز ايفا كرد كه البته از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۵ با ظاهري كاملاً متفاوت ارائه شده بود. اين اتومبيل در آمريكا با نام Optima به فروش مي‌رسد. در ادامه به توضيح سيستم دوربين 360 درجه اپتيما مي پردازيم.

خصوصيات دوربين 360 درجه اپتيما

از خصوصيات و مزاياي دوربين 360 درجه مي‌توان به سيستم عامل اندرويد 1/7 و بنابراين امكان به اشتراك‌گذاري ويدئوها و تصاوير ثبت شده در فضاي مجازي، قابليت جالب مشاهده اطراف ماشين در تلفن همراه مالك دوربين، فيلم‌برداري و عكس‌برداري از صحنه تصادف و از خودرو در هنگام تصادفات و برخوردها، ارسال يك عكس به تلفن مالك دوربين در هنگام تصادف و بنابراين قضاوت بهتر در هنگام تصادف و برخورد اشاره كرد. دوربين 360 درجه يك نوع سيستم دوربين فضاي اطراف ماشين AVM مي‌باشد. دقت ثبت، ارسال و پردازش ديتا در اين سيستم بسيار بالا است. دوربين 360 درجه داراي يك كامپيوتر، يك نرم‌افزار خاص و چهار عدد دوربين در چهار طرف ماشين مي‌باشد. دوربين‌ها بعنوان ورودي، اطلاعات ثبت و ضبط كرده و جهت پردازش به كامپيوتر اصلي مي‌فرستند و پس از پردازش، نماي 360 درجه ساخته مي‌شود. خريد-رادار-نقطه-كور-اپتيما-با-بالاترين-كيفيت

فروش دوربين 360 درجه اپتيما | قيمت دوربين 360 درجه اپتيما

فروش انواع خدمات جانبي انواع خودروها، شغل گروه گندم كار دي وي دي مي‌باشد كه سال‌هاست به اين امر و همچنين نصب لوازم جانبي مذكور اشتغال دارد. شما مي‌توانيد به اعتبار و تجربه گندم كار دي وي دي اعتماد نماييد. رادار نقطه كور، آپشني كارآمد جهت تسلط بيش‌تر دو سنسور در قسمت عقبي خودرو نصب مي‌شوند، آينه‌هاي جانبي تعويض شده و روي‌شان LED نصب مي‌شود. سيم‌ها و پردازنده نيز در جاي خود قرار مي‌گيرند. اين شَمايي كلي از سيستم رادار نقطه كور است. آينه‌هاي جانبي خودرو به همراه آينه وسطي خودرو نمي‌توانند تمامي فضاهاي پشت و اطراف خودرو را پوشش دهند، در اين بين برخي نقاط هستند كه خارج از ديد راننده اند و اگر خودرويي در يكي از اين نقاط قرار گيرد راننده به‌واسطه‌ي آينه‌ها قادر به ديدن آن نيست. همين امر مي‌تواند خطر بروز تصادف را افزايش دهد. اما سنسورهاي رادار، به محض آن كه يك خودرو يا موتور سيكلت با سرعتي خاص در نقطه‌ي كور خودرو قرار گيرد آن را تشخيص داده و كل رادار از طريق چراغ‌هاي LED روي آينه‌هاي جانبي به راننده هشدار مي‌دهد. هشدار آينه‌هاي جانبي عموماً يا به رنگ زرد است و يا به رنگ قرمز. نكته‌ي مثبت آن است كه اگر به هر دليلي هشدار بصري چراغ‌هاي LED روي آينه‌ها را كافي ندانيد مي‌توانيد از هشدار صوتي بهره‌مند شويد. خلاصه آن كه رادار نقطه كور مي‌تواند به‌واسطه‌ي هشدار وجود خودرو يا موتورسيكلت در نقاط كور شما موجب شود با آگاهي بيش‌تري برانيد و تسلط بيش‌تري بر رانندگي خود داشته باشيد. خوشبختانه اين امكان وجود دارد كه براي خودروي اپتيماي خود رادار نقطه كور تهيه كنيد. گندم كار دي وي دي با 10 سال سابقه در زمينه‌ي لوازم جانبي خودرو اقدام به عرضه‌ي رادار نقطه كور اپتيما با كيفيت بالا كرده است. براي خريد اين آپشن مي‌توانيد از خدمات گندم كار دي وي دي استفاده كنيد.

خريد رادار نقطه كور اپتيما | نصب رادار نقطه كور اپتيما

براي خريد رادار نقطه كور براي خودروي كيا اپتيما مي‌توانيد تلفن را برداريد و با گندم كار دي وي دي تماس بگيريد. كارشناسان ما آماده‌ي ارائه‌ي مشاوره‌ي رايگان در زمينه‌ي رادار نقطه كور كيا اپتيما هستند. چنان‌چه ابهام و سوالي در اين حيطه داريد مي‌توانيد آن را با كارشناسان در ميان بگذاريد و پاسخ‌تان را دريافت كنيد و پس از آگاهي كامل از چند و چون كار سفارش‌تان را ثبت نماييد. در نظر داشته باشيد كه خريد از يك شركت معتبر بسيار مطمئن‌تر از آن است كه از فروشگاه‌هاي نامعتبر اقدام به خريد اين آپشن كنيد، چرا كه اولاً ممكن است فروشگاه‌هاي نامعتبر يك كالاي تقلبي را به شما بفروشند و ثانياً اين آپشن بايد حتماً به صورت استاندارد نصب شود ولي ممكن است در فروشگاه‌هاي نامعتبر اين كار به خوبي صورت نگيرد. تيم تخصصي گندم كار دي وي دي با دارا بودن تخصص و تجربه‌ي بالا مي‌توانند به بهترين شكل و به صورتي استاندارد نصب رادار نقطه كور اپتيما را انجام دهند. خلاصه آن كه كار را به شركت‌هاي نامعتبر نسپاريد و براي خريد و نصب رادار نقطه كور روي خودرو كيا اپتيما گوشي را برداريد و با كارشناسان گندم كار دي وي دي تماس بگيريد.

تاريخچه خودرو اپتيما

كيا اُوپتيما يا به انگليسي Kia Optima كه از سال ۲۰۰۰ تا كنون در كره جنوبي توليد شده، يك اتومبيل سدان اندازه متوسط از محصولات كمپاني كيا موتورز مي‌باشد. از سال ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۵، نسل اول و از سال‌هاي ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۰ نيز نسل دوم اپتيما توليد شده و در كشورهاي مختلف به فروش رسيد. اين خودرو تا كنون همچنان مدل محبوب كيا بوده و توانسته‌ در سال ۲۰۱۱، جايزه بهترين طراحي را برنده شود. نسل سوم اپتيما نقش مهمي در موفقيت جهاني شركت كياموتورز ايفا كرد كه البته از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۵ با ظاهري كاملاً متفاوت ارائه شده بود. اين اتومبيل در آمريكا با نام Optima به فروش مي‌رسد. ما در ادامه به توضيح سيستم پدل شيفتر اپتيما مي پردازيم. خريد-پدل-شيفتراپتيما-با-بهترين-كيفيت-و-قيمت

توضيحات پدل شيفتر اپتيما

يكي از فناوري‌هاي نويني كه باعث آسان شدن رانندگي گشته، پدل شيفتر اپتيما مي‌باشد. بسياري از اوقات راننده معتقد است كه دنده را به درست انتخاب كرده‌ اما با اين وجود مشكلاتي رخ داده است و از خود مي‌پرسد به چه علتي چنين شده است. در برخي اوقات نيز دنده به درستي درست جا نمي‌رود. اين‌ها از معايب سيستم گذشته مي‌باشند. اين معايب موجب مي شوند كه راننده دائماً حواسش متوجه دنده باشد و انرژي او هدر برود و فرصت تجربه كردن يك رانندگي لذت بخش را از دست بدهد. پدل شيفتر يكي از راه حل‌هاي اين موضوع بوده كه كمپاني‌هاي خودروسازي با تجربيات مسابقات فرمول يك پياده‌سازي كرده‌اند. خودروسازان پدل شيفتر را در پشت غربيلك فرمان مي‌گذارند كه براي بيشتر و كمتر كردن دنده، دو دكمه در پشت فرمان دارد. اگر هردو دو دكمه (پدل) بصورت همزمان گرفته شوند نيز دنده خلاص خواهد شد.

ويژگي ها و مزاياي دنده پشت فرمان يا پدل شيفتر اپتيما

سيستم پدل شيفتر اپتيما را روي ماشين هاي داراي سيستم برقي مالتي پلكس مي گذارند. كارشناسان معتقدند در خودروهاي داراي سيستم برقي مالتي پلكس، گرفتن برق اضافه از باتري داراي حساسيت زيادي است كه مي تواند باعث افت ولتاژ در برخي قسمت ها شود. گاهاً افرادي بدون تخصص و دانش كافي، جهت تأمين كردن برق لازم براي نصب سيستم‌هاي نويگيشن و صوتي در خودرو، از انشعابي از برق ورودي به گيربكس به داخل كابين استفاده مي‌نمايند كه باعث افت ولتاژ ورودي به گيربكس مي شود. در صورتي كه چنين افت ولتاژي ايجاد شود پس از گذشت چند وقت، سيستم پدل شيفتر اپتيما مشكلاتي پيدا مي كند و حتي شايد از كار بيفتد. علت اين امر را چنين مي توان گفت كه سوپاپ‌ها و شيرهاي هيدرو الكترونيكي گيربكس‌هاي اتوماتيك به افت ولتاژ حساسيت زيادي دارند. كه افت ولتاژ ياد شده و اتفاقات بعدي آن حتي مي توانند منجر به خراب شدن گيربكس شوند.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ ] [ ۰۷:۱۷:۳۸ ] [ hanife ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی