hanife
hanife

بهترين روانشناس در ستارخان

بهترين روانشناس در ستارخان فردي است كه به بررسي رفتار، شخصيت، يادگيري، انگيزش و روابط بين افراد مي پردازد. او عملكرد مغز و رفتار و نيز ارتباط بين رفتار و محيط را مورد ارزيابي قرار مي دهد. بهترين روانشناس در ستارخان مي تواند با بررسي اين موارد به افراد كمك كند تا بر مشكل خود غلبه كنند. از ويژگي هاي يك روانشناس مي توان به دانش، قدرت درك و حل مسائل، صداقت و گشاده رويي وي اشاره كرد. او شنونده خوبي است و داراي مهارت هاي ارتباطي بالايي مي باشد. هرگز در مورد مراجع خود قضاوتي نمي كند. وي شرايطي را فراهم مي كند تا فرد مراجعه كننده بتواند بدون استرس و نگراني مشكل خود را مطرح نمايد. براي ارتباط با بهترين روانشناس در ستارخان با شماره هاي درج شده در آگهي تماس بگيريد.


روانشناس در ستارخان

روانشناس در ستارخان وظايف متعددي دارد. او در زمينه آموزشي به كودكان، نوجوانان و جوانان كمك مي كند تا مشكلات آموزشي و رواني خود را حل كنند و در زمينه درسي پيشرفت نمايند. خدمات روانشناسي در سازمان ها موجب بهبود عملكرد و افزايش رضايت شغلي كاركنان مي شود. بسياري از روانشناسان در حوزه سلامت بيماران فعاليت مي كنند. آنها رفتار و نگرش بيماران و خانواده هاي آنها را براي غلبه بر بيماري تغيير مي دهند. با ترويج رفتار و نگرش سالم به آنها كمك مي كنند تا سختي هاي دوران بيماري را تحمل كنند تا به نتيجه دلخواه برسند. روانشناس در ستارخان به افراد كمك مي كند تا در لحظات حساس و پر استرس زندگي بهترين تصميم را بگيرند. برخي از روانشناسان در زمينه جرم شناسي فعاليت مي كنند. آنها با استفاده از تئوري هاي روانشناسي قادرند به شناسايي جرائم، بازسازي و بهبود مجرمين كمك كنند. علاوه بر موارد ياد شده، روانشناس در زمينه باليني و ورزشي هم به مراجعين خود مشاوره مي دهد. براي بهره مندي از خدمات روانشناس در ستارخان با شماره هاي درج شده در آگهي تماس بگيريد.


روانشناس خانواده در ستارخان

روانشناس خانواده در ستارخان نقش مهمي در حل كردن مشكلات اعضاي خانواده ايفا مي كند. در بسياري از مواقع مانند تغيير نقش ها در خانواده، اضافه شدن مسئوليت ها، بزرگ شدن فرزندان و ... مشكلاتي در خانواده ايجاد مي شود. گاهي اوقات عدم توجه به اين مسائل باعث بروز مشكلات بزرگتر و جدي تر مي شود. اين مسائل مي توانند روابط عاطفي بين اعضاي خانواده را تحت تاثير قرار دهند. براي حل اين مشكلات مي توان از متخصصين اين حوزه كمك گرفت. روانشناس خانواده فردي است كه دانش و مهارت كافي را در اين زمينه دارد. از ويژگي هاي روانشناس خانواده در ستارخان مي توان به توانايي برقراري ارتباط درست، درك و حل مسئله، رهبري، رازداري، صداقت و اخلاق مداري اشاره كرد. روانشناس خانواده در ستارخان به بررسي رفتار اعضاي خانواده و نقش آنها در خانواده مي پردازد. هدف او كمك به بهبود روابط اعضاي خانواده، رفع استرس، تنش و نگراني هاي موجود در خانواده است. با اين كار مي تواند به بهتر شدن وضعيت خانواده و خوشبختي اعضاي آن كمك كند. روانشناس خانواده در جلسات انفرادي و گروهي خود به بررسي مشكلات موجود در خانواده مي پردازد. وي با استفاده از دانش، مهارت و نبوغ خود بهترين راهكار را براي بهبود روابط اعضاي خانواده به كار مي برد.

مشاور ازدواج در ستارخان

مشاور ازدواج در ستارخان به شناخت بهتر زوجين از يكديگر كمك مي كند. يكي از مهم ترين اتفاقات زندگي همه افراد، ازدواج مي باشد. امروزه افراد زيادي از خدمات مشاوره ازدواج استفاده مي كنند. هدف از مشاور ازدواج در ستارخان ، بررسي آمادگي افراد براي ازدواج، ارزيابي ميزان سلامت روان آنها، بررسي تفاوت ها و خصوصيات زوجين و خانواده آنها، كمك به تصميم گيري در مورد ازدواج و آموزش مهارت هاي زندگي مي باشد. علاوه بر اين با استفاده از خدمات مشاور ازدواج در ستارخان مي توان ميزان شناخت افراد از وظايف خود را مورد ارزيابي قرار داد. مشاور ازدواج با راهنمايي هاي خود مي تواند به زوجين كمك كند تا بهترين تصميم را در مورد ازدواج خود بگيرند. او تلاش مي كند تا بينش و نگرش افراد را نسبت به خود، طرف مقابل، وظايف و مسئوليت هاي زندگي مشترك عميق تر كند. معمولا جلسات مشاور ازدواج در ستارخان با حضور زوجين برگزار مي شود. اما در مواقعي كه يكي از زوجين مشكلي داشته باشد، امكان برگزاري جلسات به صورت فردي نيز وجود دارد.

زوج درمانگر در ستارخان

زوج درمانگر در ستارخان ، فردي است كه دانش و مهارت كافي را در رابطه با زوج درماني دارد. او با تكيه بر تجربه باليني خود به افرادي كه در يك رابطه عاشقانه حضور دارند كمك مي كند تا به يك بينش درست برسند. همچنين بتوانند ناسازگاري هاي موجود را برطرف نمايند و از حضور در رابطه احساس رضايت كنند. زوج درماني نوعي روان درماني است و در جلسات آن معمولا مواردي مانند مشكلات رابطه جنسي، مشكل در كنترل خشم، خيانت، خشونت، تصميم به طلاق، مشكلات مربوط به زوجين، ازدواج هاي قبلي، ناباروري، قمار، مشكلات بهداشت و پزشكي مزمن و... مطرح مي شوند. زوج درمانگر در ستارخان در اين جلسات به بررسي خصوصيات عيني و واقعي زوج ها، مذهب، قوميت، سطح روان شناختي، فرزندان، جنسيت، شخصيت، فرايند عاطفي و روابط جنسي زوجين مي پردازد.از انواع مختلف زوج درماني مي توان به زوج درماني روانكاوانه، رفتاري، زوج درماني رفتاري يكپارچه نگر، شناختي رفتاري، هيجان مدار و ساختاري اشاره كرد. در صورت تمايل مي توانيد با زوج درمانگر در ستارخان تماس بگيريد.


سكس تراپي در ستارخان

سكس تراپي در ستارخان شرايطي را فراهم كرده تا زوجين بتوانند با صحبت در مورد مشكلات جنسي خود، قدم موثري براي رفع آن بردارند. يكي از مهم ترين مسائل در حفظ زندگي زوجين، داشتن روابط جنسي سالم و طبيعي است. صميميت فيزيكي و عاطفي و رضايت از روابط جنسي و زناشويي نقش مهمي در زندگي افراد ايفا مي كند. بروز اختلال در روابط جنسي باعث ايجاد مشكلات مختلفي مي شود. سكس تراپي در ستارخان، نوعي مشاوره يا روان درماني است كه به زوجين كمك مي كند اختلالات يا انحرافات جنسي خود را مديريت يا درمان كنند. در اين روش براي حل مشكلات مراجعين از رويكردهاي تحليلي، شناختي، رفتاري يا تركيبي استفاده مي كنند. سكس تراپر فردي است كه به افراد كمك مي كند تا چالش هاي جنسي خود را برطرف نمايند و از اين طريق رضايت جنسي خود را افزايش دهند. او اطلاعات كافي را در مورد فيزيولوژي و آناتومي اندام هاي جنسي و نحوه عملكرد آنها دارد. همچنين به اختلالات رواني و فيزيكي تسلط داشته و به راحتي آنها را شناسايي مي كند. وي مي تواند بهترين روش را براي حل مشكلات ارائه دهد. براي رفع مشكلات جنسي خود مي توانيد با سكس تراپي در ستارخان تماس بگيريد. شماره هاي موجود در آگهي متعلق به سكس تراپي در ستارخان مي باشند.
گواهي نامه هاي اخذ شده توسط خانم دكتر سهيلا جاويدنيا شامل : دوره كامل درمانگري شناختي و رفتاري بزرگسال، دوره كامل درمانگري شناختي و رفتاري كودك و نوجوان، مدرس مهارت‌هاي زندگي، زوج‌درماني شناختي و رفتاري، مشاوره پيش از ازدواج، دوره هاي متعدد طلاق و خيانت، طرح واره درماني، اجرا و تفسير آزمون هوش بينه، اجرا و تفسير آزمون d2 ( توجه و تمركز)، اجرا و تفسير آزمونهاي شخصيت و استعداديابي، دوره فرزند پروري، دوره ي كامل درمانگري هيجان مدار (ئي اف تي) مقدماتي و پيشرفته، دوره زوج درمانگري هيجان مدار (EFT)، دوره سكس تراپي و دوره كارورزي تحت سوپرويژن دكتر فريبرز باقري رياست دانشگاه علوم و تحقيقات مي باشد.

سوابق پژوهشي:
مقايسه بهزيستي رواني نوجوانان در الگوهاي ارتباط مادر-فرزند (مجله روان‌شناسي و دين)
مقايسه بهزيستي رواني نوجوانان در الگوهاي ارتباط پدر و فرزند (در انتظار چاپ)
بررسي و مقايسه خود كارآمدي دانش آموزان با و بدون اختلال يادگيري (دومين كنفرانس بين‌المللي پژوهش‌هاي كاربردي در علوم تربيتي و مطالعات رفتاري و آسيب‌هاي اجتماعي در ايران)
مقايسه اثربخشي درمان متمركز بر هيجان و درمان شناختي مبتني بر ذهن آگاهي بر نشانگان سوگ، بد تنظيمي هيجان و تاب آوري در زنان مبتلا به اختلال سوگ(در انتظار چاپ)

سوابق تحصيلي:
كارشناس رشته بيهوشي( دانشگاه شهيد بهشتي)
كارشناس رشته روان‌شناسي عمومي
كارشناس ارشد رشته روان‌شناسي باليني
دكتراي روان‌شناسي باليني
بيمه هاي زير نظر : بانك صادرات ، سپه ، ملي ، ملت ، كشاورزي ، رفاه ، تجارت ، مركزي

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ ] [ ۰۲:۲۵:۴۲ ] [ hanife ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی